Translate

Sala weselna

Święta, święta i po świętach. Wracam do mojej ślubnej serii postów. Po zaręczynach (kiedyś Wam opowiem jak to było) i ustaleniu daty, zaczęliśmy się zastanawiać, gdzie chcielibyśmy urządzić wesele. Do wyboru mieliśmy: remizę lub restaurację. Oba miejsca mają swoje plusy i minusy.



RESTAURACJA/HOTEL:
Plusy:
- kucharz, obsługa - wszystko na miejscu,
- z reguły w takich miejscach jest specjalista od przyjęć, który zawsze pomoże,
- dekoracja do ustalenia z menadżerem,
- w hotelach dostajecie w prezencie nocleg w apartamencie,
- możliwość załatwienia noclegu dla gości.
Minusy:
- nie wiadomo jak to wyjdzie w praktyce (znam osobiście restauracje gdzie udaje się 1 wesele na 5),
- w dużych miastach cena za osobę jest dość wysoka,
- restauracje nie załatwiają alkoholu i czasami trzeba zapłacić tzw. korkowe,

REMIZA:
Plusy:
- swojska atmosfera,
- wynajem sali na kilka dni,
- tańsza opcja niż restauracja,
- brak korkowego.
Minusy:
- wynajem obsługi: kucharza, kelnerów,
- zakup towaru do obiadu,
- zakup alkoholu,
- samodzielne dekorowanie sali,
- brak noclegu dla gości.

Na razie tyle mi przyszło tylko do głowy. 

My zdecydowaliśmy się na wesele w remizie, ze względu na ograniczone fundusze. Po za tym szczerze bardziej mi się podobało takie wesele. Ma swój urok i klimat i bardziej mnie urzekło niż impreza w restauracji czy w hotelu. 

Przeraża mnie jedynie dekoracja sali, bo nie mam kompletnie pomysłu jak to wszystko zrobić, ale plus jest taki, że mam sporo pomocników więc powinno być dobrze. Wyjdzie w praktyce za niecałe pięć miesięcy. 

Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Ktoś bardziej doświadczony też może. Komentujcie, doradzajcie, ja też chętnie skorzystam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad...

Halloween xD BUUU :P

Dzisiaj Halloween :D Fakt, nie jest to polskie święto, ale to nie ważne. Żyje się raz, więc czasami można poszaleć. Do tego święta mam se...